czwartek, 21 kwietnia 2016

Na co Koala nie pozwala?

Jeśli wydaje Ci się, że Koala to taki milusi misiaczek-pysiaczek-przytulaczek, z którym możesz zrobić wszystko, co Ci się żywnie podoba, to Rafał Witek z Emilią Dziubak szybko wyprowadzą Cię z błędu. 


Ta książeczka to jedna z lepszych, jakie ostatnio dostałam do ręki. Wydawnictwo Bajka po raz kolejny udowadnia swoją klasę i styl. Króciutkie rymowane teksty zilustrowane kapitalnymi rysunkami tworzą zabawną, śliczną lekturę dla młodszych i starszych dzieci. Twardość kartek i długość tekstu są idealne dla dwulatka, który głównie przerzuca strony, a dowcip doceni każdy. Pokażcie mi ośmiolatka, który nie roześmieje się przy tych słowach:



Miejscami książka niesie przesłania uniwersalne, np. w tej zwrotce:


„Koalę” można zastąpić „mamusią” i już mamy hasło na makatki, na kubki, koszulki i na wywieszki na drzwi sypialni.

Mam nadzieję, że z czytania „Koali” będziecie mieli tyle radości co ja i moje dzieci :-)

Rafał Witek, Koala nie pozwala!, ilustracje Emilia Dziubak, wydawnictwo Bajka 2016


17 komentarzy:

  1. Przestanę tu wchodzić, ile razy wejdę, tyle razy kolejną książkę nabywam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak mam jak jestem z małą w księgarni - jest tyle świetnych książeczek, że wychodzę z kilkoma nowymi w torebce. Część wybiera córka, część... ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planuje kupić maluchowi tylko się zastanawiam dla kogo właściwie dla niego czy dla siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuje kupić maluchowi tylko się zastanawiam dla kogo właściwie dla niego czy dla siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję że ten blog przypomina mi o tak dobrych czytankach :) Dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, bardzo fajny blog naprawdę często będę go odwiedzać , widać , że tworzysz go z wielka pasją :)
    Chciałabym dopytać Ciebie ewentualnie inne dziewczyny odwiedzające Twój blog czy kiedykolwiek korzystałaś z tzw. rabatów np. http://alerabat.com/ zwłaszcza dla dzieciaków np. do ubrań,zabawek, słodyczy itd.. Z góry dziękuję za odpowiedź, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tu wchodzić, czytanki które dzięki wam znalazłam są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A może kupić samochody dla dzieci na akumulator? Ja w dzieciństwie miałem właśnie z tego typu zabawek największą frajde.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo fajnych wpisów zauważyłem w tym wątku. Moim zdaniem to bardzo fajne i ciekawe jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny Post! Wiele z tych ksiązek widziałem na stronce z promocjami także większość kupiłem i sporo zaoszczędziłem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeróżne książeczki dla dzieci to świetny pomysł na prezent. Moja córka je uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość kupuje z promocyjny cen, sporo można zaoszczędzić https://gazetkipromocje.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspólne czytanie to idealny sposób na efektywne spędzanie czasu z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie sobie przypomniałam jak mi mama czyatła tą książke, naprawdę piękna historia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo chętnie zakupię taką książkę. Bo jestem przekonana, że moja córka oszaleje na jej punkcie. Aktualnie to planuję również zakupić książeczkę Sanoko. Psst! Czy zdradzić ci moją tajemnicę? https://sanoko.pl/ . Bo jest to śliczne opowiadanie dla dziewczynek, które pokazuje chociażby czym jest przyjaźń itp. Podoba mi się, że bohaterka zwraca się w ogóle bezpośrednio do czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka wygląda tak pięknie. Bardzo podoba mi się kolorystyka i styl

    OdpowiedzUsuń