czwartek, 21 kwietnia 2016

Na co Koala nie pozwala?

Jeśli wydaje Ci się, że Koala to taki milusi misiaczek-pysiaczek-przytulaczek, z którym możesz zrobić wszystko, co Ci się żywnie podoba, to Rafał Witek z Emilią Dziubak szybko wyprowadzą Cię z błędu. 


Ta książeczka to jedna z lepszych, jakie ostatnio dostałam do ręki. Wydawnictwo Bajka po raz kolejny udowadnia swoją klasę i styl. Króciutkie rymowane teksty zilustrowane kapitalnymi rysunkami tworzą zabawną, śliczną lekturę dla młodszych i starszych dzieci. Twardość kartek i długość tekstu są idealne dla dwulatka, który głównie przerzuca strony, a dowcip doceni każdy. Pokażcie mi ośmiolatka, który nie roześmieje się przy tych słowach:



Miejscami książka niesie przesłania uniwersalne, np. w tej zwrotce:


„Koalę” można zastąpić „mamusią” i już mamy hasło na makatki, na kubki, koszulki i na wywieszki na drzwi sypialni.

Mam nadzieję, że z czytania „Koali” będziecie mieli tyle radości co ja i moje dzieci :-)

Rafał Witek, Koala nie pozwala!, ilustracje Emilia Dziubak, wydawnictwo Bajka 2016


8 komentarzy:

  1. Przestanę tu wchodzić, ile razy wejdę, tyle razy kolejną książkę nabywam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak mam jak jestem z małą w księgarni - jest tyle świetnych książeczek, że wychodzę z kilkoma nowymi w torebce. Część wybiera córka, część... ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planuje kupić maluchowi tylko się zastanawiam dla kogo właściwie dla niego czy dla siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuje kupić maluchowi tylko się zastanawiam dla kogo właściwie dla niego czy dla siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję że ten blog przypomina mi o tak dobrych czytankach :) Dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, bardzo fajny blog naprawdę często będę go odwiedzać , widać , że tworzysz go z wielka pasją :)
    Chciałabym dopytać Ciebie ewentualnie inne dziewczyny odwiedzające Twój blog czy kiedykolwiek korzystałaś z tzw. rabatów np. http://alerabat.com/ zwłaszcza dla dzieciaków np. do ubrań,zabawek, słodyczy itd.. Z góry dziękuję za odpowiedź, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tu wchodzić, czytanki które dzięki wam znalazłam są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń